Politica de retur

Returnare si reclamatii

Vanzatorul ia in considerare cererile si plangerile si ofera informatii despre produs oral, in scris, prin e-mail sau format electronic.

Atunci cand efectueaza plangeri sau cereri, Clientul ar trebui sa utilizeze numarul de ordine al lui / ei sau sa furnizeze informatiile necesare pentru identificarea lui/ei.

Magazinul va raspunde la plangere in termen de 14 zile lucratoare din momentul primirii tuturor informatiilor necesare, (punctul 15). Raspunsurile pot fi furnizate inaceeasi forma in care a fost depusa.

Rambursarea este posibila numai in cazul in care toate cerintele prevazute in acesti Termeni si Conditii au fost indeplinite.

Clientul este obligat sa trimita dovada care sa ateste achizitionarea produsului (chitanta sau factura) in termen de 90 zile calendaristice de la data cumpararii.

Reclamatiile si returnarile sunt acceptate prin telefon la numarul 0722 220 084, si in scris, la urmatoarea adreasa: Calea Barladului Nr. 145, sat Holt, com Letea Veche, Jud Bacau sau e-mail: legotank2017@gmail.com.

Suma rambursata este pretul produsului minus costul de livrarea si costurile de exploatare, cum ar fi costurile de pregatire a marfurilor pentru transport.

Dupa ce plangerea, returnarea a fost acceptata, banii se restituie in termen de 14 zile.